iklan 728x90

Pages

Friday 7 February 2014

Isu Gambar Kilafairy Didukung Lelaki Dalam Ladang Kelapa Sawit


Gambar Panas Kilafairy Didukung Oleh Lelaki Dalam Ladang Kelapa Sawit | Menjangkau usia 21 tahun, aktres Kilafairy sudah mengecapi populariti yang mengagumkan kerana kontroversi yang sering melanda pelakon itu.

Kontroversiyang paling membuat peminat mengingatinya ialah penyebaran sebuah video klip yang memaparkan aksi Kilafairy tidak memakai seluar, tetapi hanya baju.
Isu ini terus diperkatakan di blog-blog hiburan walaupun ianya sudah beberapa minggu lepas . Mungkinkah dengan hanya adanya kontroversi akan dapat membantu seseorang artis itu untuk mendapat lebih banyak tawaran berlakon .
Apa pun yang terbaru, pelakon drama bersiri Saiful Nita itu telah memuatnaik sekeping gambar yang amat melucukan peminat. Dalam gambar berkenaan, Kilafairy secara tidak sengaja telah meminta dukung dari seorang lelaki kacak di sebuah ladang kelapa sawit dengan sengaja .
Tindakan spotan artis yang digelar Angelina Jolie itu hadir selepas terlalu takut digigit pacat. Rata-rata peminat Kilfairy ketawa terbahak-bahak kerana mereka tahu pacat memang tiada di ladang kelapa sawit yang lapang. Biasanya, pacat hanya hidup di tempat yang agak teduh, lembap dan berair sahaja .
Walau bagaimanapun anda semua tidak perlu risau dan tak perlu kecoh sebab lelaki yang mendukungnya itu ialah ayah Kilafairy sendiri dan tujuan mereka datang ke ladang kelapa sawit itu ialah untuk bersiar-siar dan menenangkan fikiran.

No comments:

Post a Comment