iklan 728x90

Pages

Wednesday, 24 April 2013

Dibuang Negara Arab kerana Terlalu hensem ( 7 Gambar)

Omar Borkan Al Gala adalah salah seorang daripada tiga warga arab saudi yang dikeluarkan dari negara arab kerana terlalu hensem. Dia adalah jurugambar fesyen, pelakon serta poet dari Dubai. Dia telah dikeluarkan dari negara itu kerana suami di Arab Saudi khuatir isteri mereka akan jatuh cinta dengan si Omar ini sekiranya dia terus tinggal di negara itu.
Gadis, adakah Omar begitu kacak?

 




19 comments:

  1. a'ah la.. sgt kacakk... sgt2 kacak... hehhehe....

    ReplyDelete
  2. biasa jew.cristiano ronaldo lg encem hahahaha...pelik2 btul org arab nih hahahahahaaaa..

    ReplyDelete
  3. hahaha..so funny..but he really handsome!thanx to God to made him perfect!lol..

    ReplyDelete
  4. dia ni kawan saya waktu kat MRSM Manik Urai..skrg keje biasa2 jer..hehehehehe

    ReplyDelete
  5. kalo hensem pon, cemburu keterlaluan sgt nih

    ReplyDelete
  6. Rasenya orang arab x ramai yang hensem kot. X macam orang eropah, g banyak yg hensem. X de kecoh sampai nak kene buang negara pun. Over protective la sgt nih.

    ReplyDelete
  7. Ala la la....ciannyer kena buang negara sbb hensem.... klu dpt husband cam gini...mmg pening kepala gak la...hari2 susah ati... ^^ tp kuasa Allah.... ada org hensem...ada yg manis dipandang...macam2 lg....

    ReplyDelete
  8. hensem laki aq agi..not my test jambang2 ni

    ReplyDelete
  9. gile sape kate x kacak...melting~

    ReplyDelete
  10. aku lagi la ensem.. sampai nak p keluaq negara pon xleh..awek dok tahan... hmm susah2

    ReplyDelete
  11. Negara arab sgt menitik beratkan Islam. Takut wanita2 yg sudah berkahwin tergoda dgn lelaki lain. Bagus la begini drp menimbulkan fitnah.
    Jambang tu Sunnah Rasulullah.

    ReplyDelete
  12. Kacak la dari lelaki Malaysia . Kehkehkeh

    ReplyDelete
  13. dah kate photographer.. pandai edit letew.. ~~, joking

    ReplyDelete
  14. Pakar hubungan Intim Suami Dan Isteri
    http://pengedarjamususukdara.blogspot.com/

    ReplyDelete