iklan 728x90

Pages

Sunday 5 January 2014

PANASSS!!! Nelydia Senrose Berpeluk & Tidur Sekatil Dengan Lelaki

 

 Nelydia Senrose sanggup tidur sekatil dengan "lelaki" lain walaupun dikatakan sedang hangat bercinta dengan Qi Razali. Malah berpelukan lagi dengan lelaki tersebut. Tidur lena nampaknya lelaki tu. Lelaki tersebut yang tidak mahu diketahui namanya hanya mampu berdiam diri dan ketawa "manja" apabila ditemu ramah oleh wartawan. Beliau berjanji akan bertanggungjawab di atas segala perlakuan beliau. Beliau juga berjanji akan bertaubat dan tidak akan mengulanginya pada gadis-gadis lain.

 Dalam kes lain terdapat juga foto Nelydia memeluk erat lelaki lain yang dilihat tidak kurang tampannya. Foto yang dikatakan "tersilap" dimuat naik di akaun facebooknya nyata begitu pantas tersebar luas walaupun dikatakan beliau telah memadam gambar tersebut 5 saat selepas dimuat naik. Hal ini begitu merunsingkan beliau dan beliau yang terkenal dengan lakonan mantapnya dalam drama bersiri Strawberi Dan Karipap hanya di Astro Ceria memohon agar gambar yang telah tersebar itu dipadamkan dari blog-blog mahupun laman sosial.
Cerita ini hanyalah rekaan semata. Hanya ingin melepaskan stress yang ada. Maafkan saya Nelydia Senrose. Harap tidak terasa. Terima kasih membaca. Peace yo!!


No comments:

Post a Comment