iklan 728x90

Pages

Sunday 5 January 2014

Jutawan Arab melamar gadis Brazil lelong dara

 

Mahasiswi Brazil Catarina Migliorini , 23 , yang pernah dua kali melelong kesuciannya kini kembali mengajukan tawaran sama untuk ketiga kalinya . Dia bahkan mempertimbangkan untuk mengajak berkahwin .
Sejak 15 bulan lalu Catarina menawarkan kesuciannya sebesar Rp 17.4 bilion . Seorang jutawan asal Jepun pernah mengajukan tawaran melalui laman lelongan di Internet tapi tawaran itu tak pernah menjadi kenyataan .
Akhirnya Catarina memutuskan untuk kembali mengajukan tawaran melalui laman webnya sendiri di VirginsWanted2.com . Tawaran kedua itu tadinya berakhir pada 12 Disember tahun ini tetapi dia memutuskan untuk melanjutkan tawarannya hingga 12 Februari tahun depan , seperti yang dilaporkan oleh laman Huffington Post , Sabtu ( 28 / 12 ) .
Dia berdalih bukannya tidak ada yang menawar . Dia bahkan mengatakan telah menerima tawaran bernilai Rp 5.3 bilion tapi dia tetap memutuskan melanjutkan lelangnya bahkan menawarkan ikatan perkahwinan .
" Saya memutuskan untuk melanjutkan tawaran ini kerana saya menerima permohonan lamaran dari seorang jutawan Arab dan saya sedang memikirkannya untuk berkahwin , " kata dia kepada Huffington Post melalui surat elektronik .
Migliorini mengaku dia sudah banyak berbincang dengan sang jutawan Arab itu melalui Skype . Lelaki Arab itu mengaku seorang muslim progresif .
" Dia menunjukkan dirinya orang romantis . Dia boleh bicara sebelas bahasa . Dia berusia 35 hingga 40 tahun , kacak dan sangat pintar . Dia tinggal di sebuah rumah besar yang dia perlihatkan kepada saya melalui kamera video , " kata Migliorini .. - sumber


No comments:

Post a Comment