iklan 728x90

Pages

Saturday 4 January 2014

Gaya Tudung Terbaru Lana Nordin Cetus Kontroversi?

 

Setelah berpisah dengan Johan As'ari, Lana Nordin pernah mengatakan yang dia akan terus bertudung walaupun tidak bersama Johan lagi, terbaru menerusi laman Instagramnya Lana Nordin memuatnaik dua gambar terkini beliau bertudung.

Seperti biasa, laman sosial akan mengundang pelbagai persepsi peminat. Ada yang beranggapan positif malah ada juga yang masih tidak yakin dengan tindakan Lana Nordin itu, apatah lagi caption Lana itu seolah hanya mahu mempromosi tudung yang dipakainya.
MM&I tq to my childhood frens @babybearhana for giving me this beautiful tudung n pls visit her nice collection stuff @hndcollections ...enjoy shopping guys
Apapun, kita janganlah kita cepat mennghukum, berilah peluang dan masa untuk beliau, sama-sama doakan agar Lana Nordin bertekad untuk benar-benar berhijrah seperti yang dikatakannya seperti sebelum ini.

Ketika selesai program Propaganza
#Suka dengan satu komen dari seorang peminat Lana yang bernama mariatimusa,
Tiada manusia yg sempurna dalam dunia ni.Allah menjodohkan manusia tiap satunya sbg pelengkap antara satu dgn yg lain,Kita dijodohkan dgn orang yg kita perlukan bukan dgn orang yg kita mahukan. . Kita sbg manusia yg lemah jgnlah sesuka ati nak buat penilaian thadap org lain,even as an 0pini0n jer tgk lar ayat tu juga @mffaris . . Kalau nk cri ksempurnaan hdup kenala saling menjadi pelengkap,kalau dah dua2x tlalu lengkap xakan wujud asam garam dlm kehidupan manusia daa. . Take n0ted.


No comments:

Post a Comment