iklan 728x90

Pages

Saturday 4 January 2014

Diana Amir Sekarng Lebih Tenang Selepas Bergelar Isteri

 

Pelakon dan pengacara, Diana Amir, 27, mendedahkan yang hidupnya kini terasa lebih tenang selepas mendirikan rumah tangga bersama suaminya, Mohd. Habib Bullah A. Rahman.

"Alhamdulillah, kehidupan selepas berkahwin tenang dan mudah. Walaupun baru dua bulan saya mendirikan rumah tangga, jadual kami masing-masing padat. Kami baru nak pindah rumah. Sampai bulan madu pun kami belum berkesempatan lagi," jelas Diana ketika ditemui di pelancaran program Raudhah Lin Nisa TV9 di Talent Lounge, Empire Damansara baru-baru ini.

Diana yang kini aktif dalam memberikan ceramah motivasi kepada pelajar-pelajar universiti dan syarikat-syarikat korporat ini juga mendedahkan suaminya menyokong karier Diana dalam bidang seni dan bidang motivasi. Menurut Diana, apa yang penting, suaminya berpesan agar Diana pandai menjaga diri dan selagi perkara yang Diana lakukan memberikan manfaat kepada semua, suaminya tiada masalah dengan perkara tersebut.

"Seperkara lagi, walaupun saya dan suami sibuk, saya suka memasak untuk suami. Kalau boleh, saya tak mahu kami berdua makan di luar. Saya belajar memasak daripada ibu saya sendiri. Kini, saya banyak juga mencuba resipi masakan yang berbeza untuk disajikan kepada suami," tutur pelakon filem '7 Petala Cinta' ini.

Bercakap soal anak, Diana menyatakan yang dia dan suaminya tidak merancang perkara tersebut.

"Saya dan suami memang sukakan kanak-kanak, namun sehingga sekarang, saya masih lagi belum ada tanda-tanda kehamilan. Orang cakap, selain berusaha, pasangan suami isteri harus banyakkan berehat jika mahu menimang cahaya mata dengan cepat. Tetapi saya dan suami masih belum sempat berehat dalam jangka masa yang lama, malah berbulan madu pun belum lagi. Insya-Allah, ada perancangan untuk pergi bercuti bersama suami. mungkin awal tahun ini," ujar Diana.

Dalam perkembangan lain, Diana kini tampil bersama Emy Ramli dan Heliza Helmi sebagai pengacara bagi rancangan bual bicara 'SIS' yang bakal bersiaran bermula 3 Januari 2014, Jumaat, 7.00 malam di TV9.

Sumber : http://www.gua.com.my/


No comments:

Post a Comment