iklan 728x90

Pages

Monday 9 December 2013

Mimpi Berasmara dengan Orang Lain, Apa Maknanya?

 

ISTIREHAT di malam hari ternyata kerap membuahkan mimpi carut yang membuat otak tertanya-tanya, salah satunya mimpi berasmara dengan orang lain. Lantas, apa ertinya di sebalik mimpi tersebut?

Di dunia nyata, teman berasmara Anda ialah pasangan. Namun dalam bunga tidur, seringkali Anda diberikan pemandangan bercinta dengan orang lain. Anda tentu bingung dengan mimpi yang baru saja Anda rasakan tersebut. Untuk membongkarkan lebih lanjut, berikut ulasan Womansday.
Mimpi berasmara dengan rakan suami atau suami rakan

Mungkin hal ini disebabkan kerana Anda ingin tahu dengannya atau ingin tahu bagaimana rasanya hidup bersama dia. Sedikit kajian menunjukkan bahawa mimpi-mimpi di luar pernikahan lebih cenderung dialami oleh mereka yang sudah terbiasa akan seks. Mimpi ini mungkin sebagai tanda bahawa Anda perlu mencuba untuk mengembalikan kembali ghairah seksual ke dalam hubungan Anda dan pasangan.

Mimpi berasmara dengan suami Anda, tetapi dengan wajah/suara/tubuh yang berbeza

Suami Anda memiliki rambut hitam dan bertubuh kurus, jadi mengapa dia memiliki tubuh seperti Arnold Schwarzenegger, berambut perang dan berbicara dengan loghat Prancis dalam mimpi Anda? Mimpi ini merupakan tanda perlunya rasa ingin tahu lebih dalam sebuah hubungan. Kadang-kadang kita malas atau bosan dan kita fikir kita tahu segala sesuatu tentang pasangan kita, tenyata tidak. Setiap orang memiliki kehidupan batin yang misteri dan menarik.

Mimpi tentang lelaki idaman Anda

Pernahkah Anda terbangun dari mimpi yang sempurna dan membuat Anda merasa sedih menghadapi kenyataan di pagi hari? Bermimpi seks dengan seorang lelaki misteri boleh menjadi signal bahawa ada sesuatu yang hilang dalam hubungan di kehidupan sebenar Anda.

Seringkali kita fokus pada aspek fizik seks dan bagaimana untuk merasakan seks yang hebat, bagaimana menemukan G-spot atau posisi seks untuk mencapai orgasme yang lebih mudah, dan sebagainya. Apa yang kita kadang-kadang abaikan, terutama setelah kita sudah bersama-sama untuk waktu yang lama dengan pasangan adalah bahagian emosional dari seks. Bermimpi tentang seorang lelaki misteri dapat menghadirkan sedikit asmara emosional. Jika ada kualiti dalam lelaki misteri tersebut yang Anda senangi, cubalah untuk mengembangkannya dalam kehidupan Anda sendiri. 

No comments:

Post a Comment