iklan 728x90

Pages

Monday 9 December 2013

Jemu Teknik Berasmara? Cuba Ikut Cara Ini

 

KETIKA kehidupan seks mula masuk ke fasa jemu, jangan dipandang mudah. Kerananya perkara ini mampu memicu kepada pertengkaran bahkan perceraian.

Ketika dilanda jemu dalam berasmara, boleh disebabkan beberapa faktor iaitu, teknik berasmara yang mula hambar dan posisi yang sama sahaja. Padahal setiap pasangan memiliki tujuan dalam kehidupan percintaan mereka. Contohnya, ingin memiliki anak, dan mendapatkan seks yang menakjubkan.

Berikut ada beberapa nasihat berasmara yang diperlukan banyak pasangan. Seperti yang dipetik dari Glamor.

Gunakan teknik berasmara yang menguntungkan Anda

Biasanya lelaki yang selalu memegang stereng wanita di atas ranjang ketika melakukan hubungan seks. Kali ini, cubalah untuk memandu sekali sekala. Jangan biarkan dia yang mengambil posisi Anda, ketika berasmara, buat dirinya semakin penasaran dan menginginkan Anda.


Buat lelaki merajuk untuk melakukan seks

Buat dirinya penasaran, dan ghairah terhadap diri Anda. Biarkan dia mengemis, merajuk pada Anda untuk dapat memuaskan dirinya. Mereka selalu berfantasi, dan pasti menginginkan anal seks. Main tarik tali tentang permintaan tersebut, agar dirinya terus merajuk dan penasaran terhadap diri Anda.


Cuba posisi berasmara yang belum Anda cuba

Jujur, Anda pasti melakukan seks dengan posisi yang standard dan membosankan bukan?. Cubalah untuk melakukan seks dengan posisi berasmara yang belum pernah Anda lakukan sebelumnya. Buat ia meninggalkan kesan dengan kemahuan Anda melakukan seks dengan posisi yang fantastik.


Lakukan seks ketika Anda benar-benar tidak ingin

Ramai yang beranggapan, jangan melakukan seks ketika tidak ingin melakukannya. Sebabnya, perkara tersebut akan membuat rasa sakit dan Anda bakal memiliki trauma mendalam. Ketika ini ubahlah itu semua, ketika Anda merasa kurang begitu bersemangat melakukan, lakukan dengan cara yang lembut dan berghairah.

Jangan pakai daster setiap malam
Bagi Anda para wanita, jangan pernah mengenakan daster atau baju lusuh ketika hendak tidur. Ini juga berlaku pada lelaki, jangan kenakan pakaian buruk ketika di ranjang. Perkara tersebut akan membuatkan mood pasangan Anda buruk dan tidak ingin berasmara dengan Anda. Bagi Anda para wanita, gunakan lingerie seksi yang menawan, untuk membangkitkan ghairah seksnya.
Jangan lupakan tentang oral
Yang perlu Anda tahu adalah, lelaki sangat menyukai oral seks. mereka juga memiliki titik sensitif sama juga seperti wanita. Lelaki ingin juga wanitanya menyentuh area sensualnya, yang perlu diperhatikan, bagaimana Anda tidak seperti disuruh melakukan perkara tersebut. Bertindaklah sesuai dengan naluri keintiman Anda, untuk melakukan oral seks.
Buat dia seperti objek seks
Kadang-kadang seks memerlukan komunikasi dua arah, jangan lakukan ini untuk menambahkan ghairah berasmara Anda. Jadikan pasangan Anda sebagai objek seks yang boleh Anda lakukan apa saja. Dengan melakukan posisi seks yang Anda inginkan. Jangan sampai ia menguasai Anda di atas ranjang.


No comments:

Post a Comment