iklan 728x90

Pages

Monday 4 November 2013

Gaduh Depan IPD, Dua Beranak Tidur Dalam Lokap

Drama pergaduhan dua beranak yang merupakan kaki botol dan penagih dadah di depan Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Muar berakhir dengan kedua-duanya terpaksa bermalam di dalam lokap apabila mereka diberkas kelmarin.
 

Dalam kejadian berlaku pukul 2.30 pagi itu bermula apabila pertengkaran antara si bapa, 65, seorang pemabuk, dan anak lelakinya, 23, yang merupakan penagih syabu dikhuatiri akan membawa pertumpahan darah apabila pemuda tersebut mula mengacukan parang.

Sebelum diberkas, dua beranak yang menaiki sebuah kereta tersebut dikatakan telah bertengkar di rumah mereka di Parit Bakar sebelum berhenti di depan IPD tersebut. Jarak antara dua tempat itu kira-kira tujuh kilometer.

Anggota polis yang mendengar pertengkaran itu kemudian cuba meleraikan mereka namun pemuda tersebut mula mengacukan parang dan mencabar supaya polis melepaskan tembakan.

Timbalan Ketua Polis Daerah Muar, Superintendan Sahadan Jaafar berkata, pertengkaran berlaku apabila si bapa yang merupakan peniaga durian tidak tahan dengan sikap anaknya yang ketagih syabu.

No comments:

Post a Comment