iklan 728x90

Pages

Sunday 2 February 2014

MEMANG TAK MALU SUNGGUH DIA NI!!!


Huh!!! Memang dasar muka tak malu sungguh dia ni rupanya. Bila dah tersingkir dan dipinggirkan baru la dia nak bersuara menyalahkan orang itu dan ini tak tentu arah.

Nampak gayanya, hubungan 'Profesional' Si Mansor ni dengan Si Guan Eng tu telah membawa mereka ke satu tahap yang lebih tinggi. Tinggi dari dakwaan Mansor terhadap Si Guan Eng tu.

Jika sebelum ini, kita dah banyak baca cerita pasal perbalahan diantara Si Mansor ni dengan Guan Eng. Nak pulak bila Si Mansor tu tuduh Guan Eng tu seorang yang 'Sombong, Angkuh dan Tokong'.

Malah baru - baru ni pun, Si Mansor tu jugak masih lagi kuat mengkritik Si Guan Eng tu secara terang - terangan didalam wawancara yang diadakannya dengan pihak media.
Kita sebagai orang luar pun boleh nampak dengan jelas bahawa Si Mansor ni masih lagi ada dendam kesumat yang membuku dihati terhadap Si Guan Eng tu. Baru sekarang dia boleh luahkannya.

Mungkin itu merupakan diantara sebab musabab Si Mansor tu serik nak bertanding di peringkat Dewan Undangan Negeri dan lari ke Parlimen. Menyampah sangat dah dia dengan Guan Eng gamaknya.

Tapi nak buat macam mana. Bukan orang suruh diorang berkawan dengan puak - puak DAPigs tu. Diorang sendiri yang terhegeh - hegeh nak mengikut bontot puak - puak tu.

Walhal orang dah banyak kali dah bagitau kat diorang. Puak - puak DAPigs ni tak boleh percaya. Diorang ni semuanya spesis biawak. Dah diorang yang Gila Kuasa sampai sanggup ikut cakap puak - puak DAPigs tu. Sekarang, sendiri cari penyakit, sendiri tanggung la!!!
GEORGTOWN: Kegagalan PKR serta PAS meraih sokongan majoriti pengundi Melayu disebabkan kerjasamanya dengan DAP dalam Pakatan Rakyat yang sering menjadi sasaran Barisan Nasional (BN), kata Ahli Parlimen Nibong Tebal Datuk Dr Mansor Othman.
Jelas Naib Presiden PKR ini, PKR dan PAS telah mencapai satu tahap terbaik untuk bersaing dengan Umno bagi meraih sokongan pengundi Melayu dalam pilihan raya umum.
"Ia bukan kerana PAS atau PKR tapi DAP sebab bila ada DAP maka BN akan gunakan isu seperti kata Datuk Seri Anwar Ibrahim di bawah DAP, tiupkan sentimen PAS anti-Melayu dan sebagainya.
"Bila jadi macam ini, ia bukan sahaja menyukarkan PKR dan PAS tapi kita memerlukan unsur lain atau faktor ketiga," katanya dalam temubual bersama Antarapos baru-baru ini.

No comments:

Post a Comment