iklan 728x90

Pages

Sunday 2 February 2014

BETUL KE DIA MALU BILA KEMALUANNYA DI'BELA' POMPUAN???


Alahai!!! Kalau betul pun, tak salah beb. Lelaki mana yang tak malu bila maruah diri sendiri tak dapat nak dijaga. Malah bertambah malu bila yang menjaga kemaluan dia tu adalah seorang perempuan.

Kalau perempuan tu cantik, boleh tahan la jugak. Boleh la dia terima. Tapi kalau dah yang menjaga kemaluan dia tu hanya seorang Andartu yang 'Blur' tak selera jugak dibuatnya!!! 

Maka sebab tu la dia keluarkan kenyataan dibawah!!! Tinggal lagi, kenyataan ni pun masih tak dapat kita nak terima. Entah ye ke tidak dia marah Si Faekah tu. Jangan - jangan tu semua hanya sandiwara diorang belaka. Maklum la, Parti Kuat Menipu la katakan!!!
SHAH ALAM: Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim mengarahkan pegawai kanan dan penyokong setia beliau, Faekah Husin untuk menghentikan perang Twitternya kerana ia hanya mengeruhkan keadaan bersabit pilihan raya kecil Kajang.
Sejak minggu lalu, Faekah menggunakan Twitter untuk mengecam apa yang beliau lihat sebagai “pihak luar yang bernafsu besar” mahu menggulingkan Khalid.
Ketua Pegawai Eksekutif Perbadanan Menteri Besar itu turut menggesa pihak dari luar Selangor yang mahu menjadi  mengambil alih jawatan itu daripada Khalid untuk meneliti perlembagaan negeri dan tidak terlaku yakin pada diri.
Kenyataan itu dillihat sebagai bantahan terbuka Faekah terhadap langkah Datuk Seri Anwar Ibrahim bertanding di PRK Kajang yang dikatakan bertujuan untuk membolehkan beliau di lantik sebagai Menteri Besar baru menggantikan Khalid.
Kata Khalid, Faekah tidak wajar menggunakan laman sosial untuk menyatakan sebarang ketidakpuasan hatinya kerana bimbang ia akan menimbulkan kemarahan daripada mana-mana pihak.
"Saya juga mengharapkan kita tak boleh guna itu (laman sosial), sebagai satu usaha untuk membangunkan atau menjatuhkan orang lain.
"(Ia) satu usaha yang mungkin mencetuskan kemarahan dan juga mencetuskan rasa tidak percaya " katanya pada sidang media di kediamannya, hari ini.
Dalam mesej-mesej Twitternya sebelum ini, Faekah juga menyifatkan timbalan presiden PKR Azmin Ali sebagai “hero ala badut", susulan penggugurannya daripada lembaga pengarah Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS).

No comments:

Post a Comment