iklan 728x90

Pages

Sunday 12 January 2014

PANASSS!!! Foto Seks 2 Guru Tersebar

 

Sebuah sekolah dikejutkan pula dengan penemuan video 'panas' dua orang guru paling garang dan tegas di sekolah tersebut. Rakaman tersebut menunjukkan dua orang guru sedang melakukan hubungan seks!!!

Rakaman video tersebut dijumpai ketika sekumpulan pelajar sedang mencari fail dalam sebuah komputer server milik sekolah. Aksi ghairah yang berdurasi 20 minit itu nyata menggemparkan semua pihak terutamanya pihak sekolah.


Guru perempuan di dalam video tersebut dikatakan guru paling garang di sekolah tersebut manakala guru lelaki itu pula yang sering digelar salah satu dari watak jahat Harry Potter, 'Voldemort' terkenal dengan ketegasannya terhadap pelajar selain sering memakai pakaian hitam.

Walaupun sudah diketahui ramai yang mereka sudah lama menjadi kekasih dan juga telah merancang untuk berkahwin, namun video tersebut telah pun tersebar luas di Facebook serta laman sosial yang lain sebelum sempat mereka berkahwin.


Penyebaran video tersebut nyata mencalarkan imej sekolah dan guru-guru tersebut dikhabarkan bakal meninggalkan sekolah tersebut.

Video rakaman menunjukkan seorang lelaki bogel sedang melakukan aksi 'panas' bersama seorang wanita yang hanya berseluar dalam dan berkasut tumit tinggi. Mereka dikatakan melakukan hubungan intim tersebut di bilik tidur.



No comments:

Post a Comment