iklan 728x90

Pages

Saturday 4 January 2014

HANYA GADIS DARA DAN BERSAIZ CUP-C DIBENARKAN PETIK TEH

 

Tradisi Pelik Hanya Gadis Dara Dan Bersaiz C-Cup Dibenarkan Petik Teh | Seperti yang dilaporkan oleh Daily Mail , setelah dipetik dengan bibir , daun teh dari pergunungan  yang subur di wilayah Gushi , pucuk teh ini dimasukkan ke dalam mulut . Baru kemudian diletakkan di bakul kecil yang terletak di celah dada mereka yang disebut Chaliuqing .
Proses memetik daun teh ini berdasarkan legenda yang masih dipercayai di China . Legenda menyebut , daun teh harus dipetik pelbagai cara dengan mulut mereka . t .
Untuk memelihara legenda ini , syarikat teh di China mengupah gadis - gadis cantik dengan bayaran  £ 50  per hari . Gadis - gadis pemetik teh harus memenuhi beberapa kriteria . Selain mempunyai saiz bra minimum C , mereka harus masih perawan dan tidak ada bekas luka di tubuhnya . Kriteria ini diyakini dapat meningkatkan kesegaran dan kesucian teh .
Menurut syarikat Lip Tea , pengambilan pemetik teh sangat ketat . Syarikat mencari gadis yang paling bersih , kuat , dan suci sebagai kunci kejayaan pengeluaran teh . Mereka harus membersihkan diri sebelum mula bekerja .
Mereka juga perlu mendapatkan latihan khusus untuk melatih bibir dan leher . Ini adalah pekerjaan yang jauh lebih sukar daripada yang terlihat ,kata Li Yong , jurucakap pekerbunan Jiuhua , tempat pemetikan teh . 
Syarikat teh mendakwa bahawa teh unik ini mempunyai aroma dan rasa yang menyegarkan , serta dapat menyembuhkan beberapa penyakit termasuk membantu menurunkan berat badan . 
Beberapa abad lalu , para penjual teh China berinovasi dengan menyimpan teh di letak dicelah payudara gadis berusia 16 tahun . Mereka membiarkan teh disimpan di sana selama para gadis tidur . Esok harinya , teh akan mempunyai aroma dara yang berkhasiat untuk kesihatan dan kesejahteraan .






No comments:

Post a Comment