iklan 728x90

Pages

Monday 23 December 2013

Pasangan Ditangkap Polis Selepas Berkahwin Dalam Keadaan Telanjang Bogel

 



Ada banyak pasangan yang melakukan pelbagai macam cara untuk boleh membuat sesebuah acara majlis perkahwinan mereka menjadi lebih berkesan. Namun apa yang dilakukan oleh pasangan ini, berakhir dengan rusuhan. Keduanya nekad mengadakan majlis perkahwinan dengan mempamerkan tubuh tanpa pakaian mereka di depan awam.

Awalnya tak ada yang aneh dari pesta majlis perkahwinan Taub dan Smith. Mereka hadir di bangunan balai bandar San Francisco, dengan pakaian pengantin pada umumnya.

Taub yang berkerja sebagai aktivis nudis itu mengenakan gaun pengantin berwarna putih yang dilengkapi veil. Sementara Smith menggunakan tuksedo bewarna hitam. Namun saat akan memasuki bangunan, kedua pasangan ini menanggalkan pakaiannya hingga tak ada sehelai benang pun yang melekat di badan. Taub hanya meninggalkan veil bewarna putih di kepala.

Aksi yang dilakukan Taub bersama suaminya itu merupakan bentuk bantahan akan larangan bogel di depan awam yang ditetapkan kerajaan bandar San Francisco. Selain telanjang, Taub dan Smith juga sempat ceramah tentang pelbagai konflik sosial dan politik seperti perang dan kecurangan dalam pilihan raya.

“Ini merupakan aksi protes kami terhadap larangan bertelanjang, termasuk majlis perkahwinan nudists, yang sebenarnya merupakan hak asasi. Saya yakin warga San Francisco menyokong saya,” ungkap Taub.

Atas insiden itu, Taub dan Smith diamankan polis menggunakan kereta berasingan. Keduanya menerima surat amaran, namun tidak masuk penjara.
 

No comments:

Post a Comment