iklan 728x90

Pages

Monday 23 December 2013

Foreplay Begini yang Bakal Lebih Mengghairahkan Suami

 



Variasi memang terkadang diperlukan agar hubungan intim tak terasa membosankan, terutama apabila melakukan foreplay. Tidak selalu lelaki yang harus merangsang wanita agar dia lebih ghairah di ranjang.

Tapi kadang-kadang anda sebagai isteri juga boleh melakukannya. Caranya mudah, dengan menggunakan tangan anda. Berikut ini beberapa tips yang boleh anda lakukan supaya foreplay terasa sangat mengghairahkan bagi lelaki, walaupun anda hanya menggunakan satu bahagian badan sahaja iaitu tangan.



1. Beri pelincir
Keadaan tangan yang kering pasti akan terasa tidak selesa pada organ lelaki ketika anda menggunakan tangan untuk merangsangnya. Oleh kerana itu, tak ada salahnya gunakan baby oil atau krim pelembab agar telapak tangan anda terasa lebih lembut di Mr P-nya. Selain itu pastikan juga jika tangan anda dalam keadaan bersih.

2. Pilih kedudukan yang tepat
Membuat suami ghairah dengan mendayagunakan tangan tak melulu harus dilakukan di atas tempat tidur. Anda boleh cuba kedudukan yang selesa bagi anda berdua. Misalnya, minta dia berdiri di depan anda sedangkan anda sendiri dalam kedudukan duduk menghadapnya. Jika anda menyukai gaya klasik, anda boleh mengambil kedudukan di antara kakinya ketika si dia berbaring. Dengan begini anda juga boleh berinteraksi dengannya melalui tatapan mata.

3. Sesekali beri gerakan memutar
Saat memberi rangsangan pada suami, anda boleh bergantung kepada ibu jari yakni dengan menekan bahagian bawah batang. Selepas itu, teruskan dengan meraba bahagian testisnya. Gerakan tangan seperti ini boleh membuat dia langsung turn on.

4. Tambah kelajuan
Apabila si dia kelihatan mula terangsang, tak ada salahnya sesekali anda menggodanya dengan meningkatkan kelajuan tangan ketika menyentuh batang. Kemudian, kelajuan boleh anda turunkan. Dengan cara itu, si dia boleh merasakan sensasi maksimum.

5. Buat suara ‘bising’
Suara boleh menambah rangsangan yang dirasakan lelaki. Sambil ‘bekerja’ dengan tangan, boleh sahaja anda mengeluarkan suara seksi atau sekadar membisikkan kata-kata romantis. Selain membuat dia makin ghairah, kata-kata romantis juga boleh meningkatkan rasa kasih sayang di antara anda berdua.



No comments:

Post a Comment