iklan 728x90

Pages

Sunday 1 December 2013

Marsha Tidak Menganggap Adegan Ranjang Dieksploitasi

 

Kini dimana-mana orang bercakap mengenai adegan ranjang yang dilakonkan oleh Marsha Milan Londoh dan pelakon veteran, Wan Hanafi Su dalam filem terbaru mereka yang berjudul Laga.
  
Perkara ini gara-gara trailer filem tersebut yang memaparkan babak ‘panas’ mereka di atas katil yang menjadi tumpuan pemerhati industri hiburan.

Malah, ada yang mengkritik penampilan aktres itu yang sewenang-wenangnya melakonkan babak tersebut tanpa memikirkan sensitiviti masyarat Timur yang kaya dengan adab sopannya.

Mengulas mengenai perkara itu, Marsha berkata kepada Metro Ahad, “saya terkejut tetapi tidak ambil serius perkara itu kerana ia hanya lakonan. Cuma saya tidak mahu orang salah anggap Laga sekadar menjual adegan panas, walhal banyak lagi babak menarik”.

“Saya juga tidak melihat diri saya sebagai bahan eksploitasi. Lagipun kalau dilihat betul-betul, bukan panas mana pun adegan itu, cuma mungkin cara kerja kamera dan hasil suntingan menjadikan babak itu realistik,” katanya.

Laga turut dibintangi ramai pelakon hebat lain seperti Datuk Rosyam Nor, Eman Manan, Nasir Bilal Khan dan juga kemunculan pelakon seberang, Tyas Mirasih.

Di bawah, penulis kongsikan trailer Laga yang mana mengandungi adegan panas Marsha dan Wan Hanafi Su.

Mungkin inilah nilai seni yang cuba diterapkan oleh pengarahnya, kalau takde babak ini mungkin akan menggangu keseluruhan jalan ceritanya kot.

Apa-apa pun enjoy dulu video ini ya! -Mynewshub

No comments:

Post a Comment