iklan 728x90

Pages

Monday 28 October 2013

Wanita-wanita paling cantik ada di 8 kota ini

Foto: Thinkstock

Dari laman Travelers Today yang dikutip detikTravel, Khamis (8/11/2012), ada 8 kota yang punya penduduk wanita paling cantik di dunia. Berteman dengan mereka, tentu saja boleh!


1. Kiev, Ukraine

Wanita-wanita Ukraine punya ciri-ciri fizikal dan perilaku yang boleh bikin iri para traveler wanita. Mereka tinggi, langsing, berkulit putih, berambut perang, dan bermata biru. Tak hanya cantik, para wanita di Kiev juga pintar. Mereka sangat ramah kepada pelancong.

Saat musim panas, para wanita ini biasa berjemur di pesisir Laut Hitam. Mereka mengenakan bikini dan berjemur di pinggir pantainya. Bergabung dengan mereka, boleh juga!


2. Stockholm, Sweden

Sebagai ibu negara Sweden , Kota Stockholm dibanjiri wanita cantik ala Scandinavia. Mereka tinggi , cenderung kurus , berkulit putih dan sangat ramah. Para wanita Sweden juga terkenal pintar . Pokoknya saat berkunjung ke Stockholm , wanita- wanita ini akan mencuri perhatian anda. Mereka juga senantiasa membantu saat pelancong kebingungan arahan.


3. New York, AS

New York adalah ' melting pot ' . Suku bangsa dari berbagai belahan dunia berada di Bandar Liberty ini . Tak hairan populasinya juga sangat banyak. Tapi ada satu ciri khas yang melekat pada Kota New York : wanita -wanita cantiknya .

Selain cantik , wanita- wanita di New York juga stylish. Ke manapun mereka pergi, gayanya hampir selalu bak model . Anda boleh menemui mereka di Brooklyn atau Meatpacking District.


4. Buenos Aires , Argentina

Laman Travelers Today mendeskripsikan Buenos Aires sebagai bandar dengan wanita tercantik di Amerika Selatan. Bayangkan saja, para wanita Buenos Aires mengalahkan wanita -wanita asal Brazil, Venezuela, dan Colombia .

Tubuh mereka tinggi , berkulit gelap, dan punya selera fesyen yang tinggi. Datanglah ke Buenos Aires dan temukanlah wanita cantik untuk mengajar anda berdansa Tango !


5. Moscow , Rusia

Wanita -wanita di Moscow hampir serupa dengan wanita di Kiev. Mereka berkulit putih bersih, tinggi , langsing , dan punya rahang kotak yang membuat wajah mereka tampak ' ningrat ' . Rambut mereka perang dan coklat, mata mereka biru!

Perbandingan antara wanita dan lelaki di Moscow adalah 4:1 . Bayangkan anda berjalan - jalan di bandar , dikelilingi para ' dewi ' yang seperti baru turun dari kayangan ! Tapi hati -hati, para wanita Moscow boleh sangat intimidatif . Namun bagi traveler wanita, mereka boleh mesra dan boleh jadi teman yang baik.


6. Tel Aviv , Israel

Tel Aviv adalah bandar yang dibanjiri lelaki kacak dan wanita cantik. Para wanitanya berkulit coklat, dengan mata indah yang jenaka. Boleh dibilang , Tel Aviv adalah kotanya anak muda. Kehidupan malam di sini berlangsung hingar bingar . Anak-anak muda menari di pinggir pantai, serta memenuhi kelab -kelab malam .

Mereka yang usianya di atas 18 tahun biasanya masuk tentera . Wanita Israel adalah wanita yang kuat dan pintar!


7. Amsterdam , Belanda

Orang Belanda terkenal dengan pemikiran yang terbuka dan selera humor yang tinggi. Sama seperti Tel Aviv, bandar ini juga punya banyak 'stok' lelaki kacak dan wanita cantik! Cubalah susuri terusan di Amsterdam untuk mencari para wanita cantik ini. Ssst, mereka biasanya lebih tinggi 12-17 cm dari para lelaki lho!


8. Montreal, Kanada

Montreal di Kanada terkenal sebagai kota berbilang budaya. Bandar ini punya banyak universiti dengan mahasiswa asal berbagai negara. Tak hanya itu, mereka juga sering mengadakan pelbagai persembahan di pusat budaya setempat.

Dari muzik sampai teater, pelbagai persembahan ini diadakan sepanjang tahun. Jelajahilah kotanya, jangan lupa sempatkan menonton pentas budaya dan muzik karya warga Montreal. Temukan wanita-wanita cantik untuk mengajar anda bicara bahasa Perancis dengan loghat seksi mereka!

travel.detik.com


View the original article here

No comments:

Post a Comment