iklan 728x90

Pages

Saturday 26 October 2013

Lionel Messi tawarkan wang kepada Larissa Riquelme untuk hubungan intim?


Lionel Messi tidak hanya berurusan dengan kes pengelakan cukai. Kali ini , dari media Itali , Tuttosport , bertiup gosip bahawa Si Nombor 10 Barcelona dan Argentina, pernah menawarkan wang kepada model bogel asal Paraguay, Larissa Riquelme .

Pengakuan Larissa Riquelme yang terbiasa membuat mata lelaki tak boleh berkelip ini, terjadi dalam sebuah acara televisyen di Chile .

Ketika itu, Larissa berkata , beberapa waktu lalu " seorang pemain terbaik dunia " siap membayar saya untuk berhubungan intim. "


Begitu mendengar kata kunci ' pemain terbaik dunia ' dari Riquelme , seorang dari bangku penonton berkata, " Messi! " . Perempuan yang beberapa foto telanjangnya pernah menggoncang dunia ini kemudian memberi isyarat, bahawa memang La Pulga yang mengajaknya berbuat serong.

Tidak hanya Lionel Messi yang memujuk Riquelme untuk berbuat yang tidak - tidak . Beberapa pemain Barcelona juga melakukan tawaran sama ketika perempuan ini berada di Sepanyol. Meskipun demikian, Riquelme enggan. Katanya, " Saya bukan perempuan gampangan . Saya tidak akan menjual tubuh ini ( melacurkan diri ) hanya kerana wang . "

forums.merdeka.com


View the original article here

No comments:

Post a Comment