iklan 728x90

Pages

Sunday 12 January 2014

Wanita Melayu Berjubah Tapi Lesbian

 

Klang: Seorang wanita yang mahu dikenali sebagai Hani telah membuat pendedahan besar kepada seorang wartawan tentang di sebalik imejnya yang berjubah dan bertudung. Walaupun Hani,25 telah menerima didikan agama yang baik daripada keluarganya mungkin lebih baik dari golongan lain namun dia juga tewas dengan nafsu yang berada di dalam dirinya.
Hani menceritakan kisahnya kepada wartawan
Apa yang lebih mengejutkan apabila dia mendedahkan bahawa dia telah tewas dengan nafsunya yang besifat sejenis atau homoseksual. Percaya atau tidak sudah 10 tahun dia telah terlibat dengan gejala ini. Jelasnya lagi, dia sememangnya cuba menahan untuk melakukan perkara yang dimurkai tersebut, namun selalu gagal.
Sudah banyak kali dia berazam untuk berubah namun sentiasa terbantut ditengah jalan. Kali ini dia mendapatkan nasihat dari kaunselor professional dengan harapan yang menggunung untuk meninggalkan amalan songsangnya itu. 
"Saya malu dengan Allah dan sememangnya saya tidak sanggup menanggung azab Allah. Doakan saya agar berjaya pada kali ini" kata Hani kepada wartawan ketika di temui di pusat kaunseling.


No comments:

Post a Comment