iklan 728x90

Pages

Thursday 30 January 2014

Marion Counter Jawab Isu Naik Jet Peribadi Ke Lokasi

Bergelar pengacara selebriti bertaraf antarabangsa, Marion Counter cukup bertuah apabila dia bukan saja mampu hidup mewah bahkan seringkali mendapat layanan istimewa daripada pihak produksi. Ini berikutan timbul khabar angin mengatakan wanita jelita ini kerap diterbangkan dengan jet peribadi ke set lokasi penggambaran.


Marion Counter Jawab Isu Naik Jet Peribadi Ke Lokasi

"Hanya sekali-sekala. Tapi saya tak terlalu memikirkan tentang semua itu. Apa yang penting ialah saya sentiasa inginkan kesihatan yang baik, keluarga dan anak-anak saya sihat dan kami hidup gembira. Pada saya kemewahan itu adalah bonus.


"Ya, saya dianggap bertuah tapi saya juga lalui banyak perkara getir dalam hidup saya. Ayah saya meninggal dunia di ketika usia saya masih muda, adakah saya dikira bertuah? Setiap orang melalui suka duka hidup mereka sendiri. Dan Alhamdulillah... saya bersyukur dengan apa yang saya perolehi hari ini"

Marion atau nama sebenarnya Marion Rose Counter Abdullah, 33, berkata demikian tatkala diminta mengulas desas desus dia dikatakan sering mendapat layanan istimewa semasa bertugas juga perasaannya menjalani hidup dalam serba kemewahan.

No comments:

Post a Comment