iklan 728x90

Pages

Monday 13 January 2014

Lelaki Gila Ditahan Kerana PANCUT AIR MANI Kearah Gadis Dalam Bas

 

Seorang lelaki Cina yang didapati bersalah melakukan onani didalam bas yg sedang bergerak dan kemudian memancutkan air maninya ke arah seorang wanita 24 tahun dijatuhkan hukuman penjara 8 bulan dan 1 sebatan.

Tertuduh yg berusia 35 tahun didakwa melakukan kesalahan tersebut pada kira-kira jam 7 petang 27 Julai 2007.

Mengimbas kejadian itu, mangsa yg baru pulang bekerja menaiki bas dan berdiri berdekatan pintu belakang sebelum kemudiannya merasai sesuatu yang basah dan suam pada bahagian belakangnya.

Mangsa cuba memeriksa kain skirtnya dan mengenal pasti itu adalah air mani  sebelum melihat tertuduh berada dibelakangnya. Mangsa kemudian menjerit. Mendengar jeritan tersebut, pemandu bas memberhentikan bas dan dengan bantuan orang ramai tertuduh berjaya ditangkap dan dibawa ke balai polis.

Hasil analisa DNA air mani tersebut tidaklah diragui ia merupakan milik tertuduh. Siasatan kemudian mendapati tertuduh berdiri dibelakang mangsa sebelum melakukan onani dan mengejakulasikan ke arahnya.

"Tertuduh telah melakukan satu perbuatan yang jijik dan kotor, bukan sahaja air mani tersebut meninggalkan kesan pada pakaian mangsa, ia turut meninggalkan kesan emosi".






No comments:

Post a Comment