iklan 728x90

Pages

Sunday 22 December 2013

Pekin Ibrahim & Uqasha Senrose Sudah Tetapkan Tarikh Kahwin

 

Walaupun pernah dilanda kontroversi cinta tiga segi, namun hubungan pasangan Pekin Ibrahim dan Nik Zarith Uqasha tetap utuh. Bahkan, Pekin dan Uqasha khabarnya bakal disatukan pada tahun hadapan.

"Kami akan berkahwin pada tahun hadapan. Tarikh sudah ada, tetapi keluarga tidak benarkan kami umumkan sekarang. Saya pun tak boleh cakap sama ada awal, pertengahan atau akhir tahun. Apa yang saya boleh katakan, kami merancang untuk bernikah pada 2014," ujar Pekin ketika ditemui di majlis pra-tonton filem Tokan, baru-baru ini.

"Dari awal saya jumpa dia dulu, saya dah ajak dia kahwin. Itu bermakna saya tak main-main dengan dia," kongsi Pekin yang sudah melamar Uqasha sejak dari awal fasa percintaan mereka.

Tambah pelakon itu, dia menganggap kontroversi yang terjadi baru-baru ini sebagai lumrah dan dia mengambil hikmah dan cuba berfikiran positif di sebalik kejadian itu.

"Saya akui waktu itu saya agak tertekan sebab tak pernah lalui kontroversi seperti itu. Tapi kita ada akal dan saya cuba tangani masalah itu dengan baik," jelas Pekin lagi.

Kongsi Pekin, dia menerima banyak tawaran berlakon filem pada tahun hadapan. Baginya, itu merupakan rezeki perkahwinannya.

"Saya akan sibuk dengan beberapa projek tahun hadapan. Selain itu filem seperti Apokalips, Tujuh, Rentas dan Nabila juga bakal ditayangkan pada 2014. Walaupun akan sibuk dengan persiapan perkahwinan, saya anggap tawaran-tawaran itu sebagai rezeki perkahwinan kami," katanya mengakhiri bicara.

Sumber: http://www.gua.com.my/


No comments:

Post a Comment