iklan 728x90

Pages

Monday 9 December 2013

Gadis Ini Sanggup Tiduri 300 Orang Lelaki Untuk Hamil

 

Pada usia 15 tahun, zaman remaja bagi seorang gadis bernama Victoria Thompson tidak seperti mana-mana gadis muda lain. Ketika usianya 15 tahun, beliau mahukan anak dan dia tidak keberatan untuk tidur lebih 300 kali dengan berlainan lelaki.

Beliau muncul di sebuah episode Maury yang tampil dalam “I’m in the 9th grade.. You can’t stop me from having a baby!”. Dalam kenyataannya, beliau ingin menimang anak sebelum berusia 16 tahun kerana rakan sebayanya jugak sudah pun mempunyai anak pada usia semuda itu.

Menurut ibunya, Vicki, dia pernah terserempak anaknya sedang melakukan hubungan seks dengan lelak tidak dikenali sebanyak tiga kali di dalam bilik tidurnya sendiri.

Pada pertama kali, dia memarahi anaknya dan ketika itu Victoria masih lagi mendengar kata. Tetapi selepas itu, Victoria tdak mengendahkan lansung tegahan ibunya. Pada tahun 2009, Victoria muncul semula dalam episode Maury dengan berbadan dua. Pada ketika itu, Victoria berumur 19 tahun.

Oleh kerana terlalu mahukan bayi, beliau telah mengumpul barang-barang bayi seperti baju dan permainan bayi dan menyimpannya dalam almari baju. Ibunya, Vicki terkejut apabila terjumpa kesemua barang-barang tersebut.

Pada Februari 2010, dia melahirkan seorang bayi lelaki yang sihat dan diberi nama Joven Angel. Beliau telah pun berkahwin dengan suaminya, Naul dan juga merupakan bapa kandung kepada anaknya Jovel Angel.

Pada November 2011, beliau menjadi model dalam salah sebuah laman lucah.


No comments:

Post a Comment