iklan 728x90

Pages

Thursday 21 November 2013

Bila Intan Ladyana Di Tipu

 

Ramai yang perasan bagaimana pelakon Intan Ladyana kebelakangan ini jarang hadir bersama pengurus wanitanya ke majlis-majlis tertentu. Ekoran itu, timbul gosip yang mendakwa mereka berdua sudah tidak sebulu akibat masalah dalaman.

Dan dengar kata, selain memburukkan nama Intan... pengurus tersebut juga telah menggunakan namanya untuk menipu duit peminat. Ehhh... betul ke ni? Jom kita dengar daripada mulut Intan sendiri. 

“Sebenarnya saya tak nak sentuh sangat mengenai perkara ini kerana takut nanti mengaibkan nama orang. Biarlah pihak sepatutnya yang mengendalikan perkara ini dan kebenaran akan terbukti juga nanti. Orang tak salahkan saya kerana mereka tahu saya tidak bersalah.

"Saya pun dah bersihkan nama saya dan tunggulah pihak tertentu untuk selesaikan perkara ini. Saya tak boleh nak cakap lebih-lebih dan jika nak tahu kenalah tanya pihak itu sendiri,” ujar Intan yang mengakui mempunyai perselisihan faham dengan pengurusnya itu.

“Tidak dinafikan mestilah ada perselisihan faham, tapi saya buat kerja secara telus. Jika dia buat salah, saya kena tegur dan saya tegur dia atas dasar kerja bukan sebab peribadi. Apabila dia dah ganggu kerja saya, jadi saya kenalah ambil tindakan.

"Yang penting, bukti dah ada depan mata dan biarlah perkara ini diselesaikan dulu. Apapun, saya kini lebih berhati-hati serta selektif dalam memilih pengurus dan buat masa ini, saya dijaga oleh pengurusan MIG,” ujar Intan kepada media ketika ditemui di majlis tayangan filem baru-baru ini.

No comments:

Post a Comment