iklan 728x90

Pages

Tuesday 29 October 2013

Lelaki Paling Tinggi Bertemu Wanita Idaman

type='html'>

Lelaki Paling Tinggi , berita, turki,

Lelaki Paling Tinggi Bertemu Wanita Idaman | TurkiSelepas sekian lama mencari, akhirnya lelaki paling tinggi di dunia, Sultan Kosen telah bertemu dengan `permaisuri’ hatinya.

Wanita itu tidak lain adalah Merve Dibo.

Namun Merve tidak setinggi Sultan, malah ketinggiannya hanya berukuran 5 kaki 8 inci, berbanding Sultan yang mempunyai ukuran ketinggian 8 kaki 3 inci.



Sultan sebelum ini sudah lama mencari wanita untuk dijadikan isteri, namun dia gagal bertemu dengan wanita idamannya, hingga dilaporkan berputus asa.

“Meskipun Merve lebih rendah daripada saya, namun saya percaya saya sudah bertemu dengan wanita idaman saya.

“Kini saya dapat membina keluarga dan mempunyai kehidupan sendiri,’’ katanya.

Lelaki Paling Tinggi , berita, turki,


Pakaian pengantinnya dibuat sendiri dan memandangkan dia sudah bergelar selebriti, maka Sultan menjemput ahli politik ke majlis perkahwinannya.

Jelas Sultan, apa yang dikehendakinya kini adalah sebuah kereta yang cukup panjang bagi membolehkan dia mengembara bersama isterinya.

Dia diisytihar sebagai lelaki paling tinggi di dunia pada Ogos 2009 selepas berjaya mengatasi seorang lelaki dari China, Bao Xishun.


Selain ketinggian, dia juga memegang rekod Guinness World Record kerana memiliki saiz tangan dan kaki yang besar.


Sumber : berita-harian.net



View the original article here

No comments:

Post a Comment