iklan 728x90

Pages

Thursday 3 October 2013

9 Teknik Puaskan Isteri

Berikut adalah 9 teknik bagaimana hendak puaskan isteri anda di ranjang:

Teknik puaskan isteri 1: Ritma

Isteri anada kan lebih cepat klimaks jika anda mendayung mengikut ritma tertentu. Carilah ritma yang sesuai seperti laju, laju dan perlahan atau laju, laju-laju. Jika anda sudah menemui ritma yang disukai isteri anda, dia pasti akan cepat dating inzal.

Teknik puaskan isteri 2: Kreativiti ketika foreplay

Gunakan kreativiti anda untuk merangsang isteri ketika foreplay. Cari satu imaginasi yang boleh member kepuasan kepada isteri anda setiap kali anda melakukan hubungan seks.

Teknik puaskan isteri 3: Fokus

Fokus pada bahagian atas badan isteri anda ketika anda lakukan foreplay. Sentuh sekali sekala bahagian vagina untuk melihat sama ada bahgian tersebut sudah basah atau tidak. Percayalah, isteri anda pasti akan cepat klimaks apabila anda mula berdayung nanti.

Teknik puaskan isteri 4: Guna jari rangsang isteri

Gunakan jari untuk merangsang G-spot isteri anda sambil merangsang klitorisnya menggunakan lidah anda. Rangsangan sebegini pasti akan memuaskan isteri anda.

Teknik puaskan isteri 5: Posisi badan

Letakkan badan nada secara lurus apabila anda ingin merangsang vagina isteri anda supaya kepala anda tidak kebas apabila anda merangsang klitoris isteri anda dengan lidah.

Teknik puaskan isteri 6: Raba isteri
Rangsang bahagian peha dan bahagian atas vagina isteri anda dengan rabaan tangan semasa anda sednag menjilat  biji kelentit isteri anda. Dia pasti akan tidak keruan dengan tindakan anda ini.

Teknik puaskan isteri 7: Kekalkan rangsangan

Kekalkan rangsangan emosi ketika berhubungan seks seperti pandangan, ayat-ayat cinta dan rabaan yang penuh kasih saying.

Tenik puaskan isteri 8: Bagi hint

Bagi hint kepada isteri anda bahawa anda inginkan dia nanti. Hint akan menyebabkan isteri tertunggu-tunggu dan sudah pasti dia tidak sabar untuk capai kepuasan.

Tenik puaskan isteri 9: Isteri 2 kali orgasm

Sentiasa target untk berikan isteri anda dua kali orgasm sebelum anda sendiri mencapai klimaks.Jika anda sudah dapat menguasai  9 teknik di atas, isteri anda akan lebih saying terhadap anda. Ini kerana isteri berasa sangat puas setiap kali di atas ranjang.

No comments:

Post a Comment