iklan 728x90

Pages

Sunday 12 May 2013

Ini Dia Model Kebanggaan Majalah Playboy

 

Raquel Plompun (kiri) bersama Huf Hefner 

Los Angeles - Bos majalah lelaki dewasa tersohor Hugh Hefner kini punya model yang paling dibanggakannya tahun ini. Siapakah gerangan?

Dialah Raquel Pomplun. Model berdarah campuran Mexico-Amerika ini baru saja dinobatkan sebagai Playboy Playmate of The Year, untuk terbitan edisi Jun 2013.

Penobatan Pomplun sebagai model pilihan Playboy diserahkan langsung Hefner di kediaman mewahnya, Playboy Mansion, di Los Angeles, Amerika Syarikat, Khamis (9/5/2013).

Pumplun mengaku senang luar biasa menerima penghargaan itu. "Saya tak boleh menggambarkan bagaimana sumringahnya saya menerima anugerah ini dan menjadi perempuan Mexico-Amerika pertama yang dinobatkan Playboy sebagai Playmate of the Year," ujar Pomplun dalam satu kenyataan.

"Playboy telah mengajar saya sisi diri saya yang tidak diketahui sebelumnya. Ini merupakan tahun kejutan indah!" ungkapnya.

Tak cuma dikenali memiliki tubuh nan indah, perempuan berusia 25 tahun ini juga mempunyai kelebihan lain. Selain mendalamkan keilmuan tentang biokimia, Pomplun juga pelatih tari balet klasik. Pendek kata, Pomplun mempunyai keindahan juga kecerdasan.

Perempuan bermata coklat ini pertama kali muncul di sebagai gadis sampul di majalah Playboy pada April 2012. Dia berpose bersama Bruno Marikh untuk isu seks dan muzik.

Nah, seiring penobatannya dengan Playboy Playmate of the Year, warga California ini berhak atas wang sebanyak 100,000 dollar AS dan berhak menggunakan kereta Jaguar F-TYPE selama setahun.

* Sumber tribunnews.com


No comments:

Post a Comment