iklan 728x90

Pages

Sunday 17 March 2013

Melakukan Pembedahan Plastik Untuk Kelihatan Seperti Superman


Seorang pemuda dari Filipina, Herbert Chavez sanggup berhabis wang ringgit untuk menjalani beberapa siri pembedahan plastik agar kelihatan seperti superhero Superman. Herbert yang berusia 36 tahun telah mengubah hidung, bibir, dagu dan peha untuk menjadikan dirinya lebih mirip pelakon yang memegang watak Superman, Christopher Reeves.



'Clark Kent' Filipina ini bukan setakat mengubah penampilannya malah turut memiliki koleksi barangan Superman seperti patung bersaiz manusia, komik, poster, baju dan apa saja yang berkaitan dengan Superman.




Lelaki ini meraih pendapatan lumayan ketika bekerja sebagai pereka fesyen selama 3 tahun di Arab Saudi ketika berusia 22 tahun. Apabila pulang ke negaranya, dia membuka kedai kostum di Calamba yang membekalkan pakaian untuk pelakon dan artis.



Melakukan Pembedahan Plastik Untuk Kelihatan Seperti Superman:-Dia hanya melakukan pembedahan plastik di Filipina kerana mempercayai kepakaran doktor di negaranya tidak kurang hebat berbanding doktor barat. Herbert suka keluar di khalayak umum sebagai Clark Kent atau pun Superman.




Kebanyakan pakaian Superman yang dipakai oleh Herbert dihasilkannya sendiri. Mungkin masyarakat menganggap sikap obsesnya pada watak lelaki berseluar dalam di luar sebagai sesuatu yang menjengkelkan tetapi Herbert menegaskan bahawa apa yang dilakukan dengan tubuh badannya adalah urusan peribadi dan berharap orang lain menghormati keputusannya.



1 comment:

  1. adoiii...sgup sampai mcm tu sekali...
    nasib baik ubah mcam Christopher Reeves...
    kalau mcam Clark Kent, mak oiii...
    hehe...pminat Clark Kent ni...

    ReplyDelete